maandag 11 augustus 2014

Mannenkaart

Hallo allemaal,

Voor mij zit de vakantie er weer op!
Ik had me voorgenomen veel te gaan fröbelen tijdens mijn vakantie maar
dat is er helaas niet van gekomen.
Wel had ik een verjaardagskaart nodig voor mijn zwager dus daar ben ik wel even voor gaan zitten.

Ik vind het vaak moeilijk om een herenkaart te maken maar met de Industrial serie vond ik het toch een stuk minder lastig.
Door de afbeeldingen en het stoere papier ben je al snel een heel eind op weg.

Ook heb ik de tandwielen gebruikt van Joy. De tekst heb ik op een strookje designpapier gestempeld en daar een labeltje van gemaakt. Wat stukjes touw gebruikt voor een stoere look en ik was zelf best tevreden.
De tekststempel is ook van Joy, deze  staat even niet in de webwinkel maar als je deze graag wilt stuur dan Astrid gerust even een berichtje.


Groetjes José

9 opmerkingen:

  1. goed gedaan hoor zusje

    (nieuwe poging)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel zus je poging is inderdaad nu wel gelukt. Wat jammer dat de ontvanger de kaart niet ontvangen heeft hè??
      Liefs José

      Verwijderen
    2. Inderdaad heb je de kaart helemaal voor niets gemaakt.
      Liefs van mij

      Verwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Jose!
    Ik heb ook even op je blog rondgesnuffeld en wat veel moois.
    Ben gelijk volger van je blog geworden.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je het leuk vind om bij mij een kijkje te nemen, mijn blog is:
      http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

      Verwijderen
    2. Hallo Marleen,
      wat een leuke reactie...leuk dat je even rondgesnuffeld hebt op mijn blog en volger bent geworden. Ik probeer van alles op mijn blog te zetten omdat ik erg veel dingen leuk vind om te doen. ik ga nu even bij jou op het blog neuzen hoor!!

      groetjes José

      Verwijderen
  3. Hoi
    Wat een prachtige kaart

    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen