donderdag 20 augustus 2015

Rugtas Finn

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien.
Onze kleinzoon mag maandag voor het eerst naar de peuterspeelzaal dus wat doe je dan als oma.....natuurlijk...je haakt een rugtas. 

Het geweldige patroon van Marrot Design kwam dan ook precies op tijd.

Ik heb bij Astrid het pakket gehaald voor Finn alleen de kleuren wat veranderd omdat de kleine vent deze kleuren zelf uit mocht kiezen. Het is zo een heel andere tas geworden maar Thije is er superblij mee.

Ik hoop dat jullie ook deze creatie mooi vinden.

Groetjes José

1 opmerking:

  1. Schitterend, hij zal zo de show wel stelen!
    Is het moeilijk jose?
    Ik zou er zo aan willen beginnen, mijn jongste kleindochter is net 2.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen